toner4all

Συνέχεια στο Κυρίως Περιεχόμενο »

 
Καλάθι Αγορών

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Καλωσορίσατε στον διαδικτυακό μας χώρο.
Ρυθμίσεις

Βρίσκεστε στο:

Ακύρωση παραγγελίας - Επιστροφές - Αντικαταστάσεις

Ακύρωση παραγγελίας:

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι τη στιγμή που θα γίνει η αποστολή της από την εταιρία μας, με ένα email στο toner4all@yahoo.gr. Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, η ακύρωση δεν είναι δυνατή.

Επιστροφές Προιϊόντων:

Πριν από την επιστροφή των προϊόντων, για οποινδήποτε από τους παρακάτω λόγους, επικοινωνήστε μαζί μας στο toner4all@yahoo.gr δηλώνοντας:
1. Τα στοιχεία σας
2. Τον αριθμό της παραγγελίας σας
3. Το λόγο που θέλετε να γίνει επιστροφή των προϊόντων

ΟΛΕΣ οι επιστροφές των προϊόντων πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους από εσάς. Εάν περάσει αυτό το χρονικό διάστημα, η επιστροφή του προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή.

α) Λάθος παραγγελία 
Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς και να παραγγείλετε ξανά το σωστό.

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του μορφή, στη συσκευασία του, χωρίς φθορές και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ταινίες ασφαλείας. Για τη μεταφορά του, παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν προσεκτικά για να μην υποστεί φθορές. Αν υπάρξει φθορά και δεν είναι δυνατή η εκ νέου πώληση του προϊόντος, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων ή η ανταλλαγή με νέο προϊόν.
  • Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από το αποδεικτικό πληρωμής (απόδειξη- τιμολόγιο)
  • Το κόστος επιστροφής βαρύνει εσάς

Επιστροφές χωρίς ενημερωτικό email και συνοδεία παραστατικού αγοράς, δεν θα γίνονται δεκτές. Η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος, γίνεται εφόσον παραλάβουμε την επιστροφή.

β) Ελαττωματικό προϊόν
Τα ελαττωματικά προϊόντα της εταιρίας μας δεν ξεπερνούν το 2%. 
Σε περίπτωση που θεωρήσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται, πρέπει να συνοδεύονται από παραστατικό αγοράς και να έχει προηγηθεί ενημερωτικό email
  • Για προϊόντα που παρουσιάζουν ελάττωμα στην εκτύπωση, απαιτείται η αποστολή δείγμας εκτύπωσης, μαζί με την επιστροφή του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί πάνω από το 70%, η επιστροφή του δεν γίνεται δεκτή
  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα για την αποστολή τους στην εταιρία μας, για την αποφυγή σπασίματος ή φθορών κατά τη μεταφορά τους από την εταιρία courier

γ) Λανθασμένα στοιχεία παράδοσης

Εάν τα προϊόντα επιστραφούν σε εμάς από δική σας ευθύνη (λάθος διεύθυνση παράδοσης, λάθος τηλεφωνικός αριθμός, διαρκώς απών στη διεύθυνση παράδοσης), το κόστος για την εκ νέου αποστολή των προϊόντων, βαρύνει εσάς